Kan je wat doen aan uitgerekte leren bandjes van sandalen?

Nu zijn ze namelijk te groot geworden, maar ik had ze graag nog langer aangehad!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is er niks meer aan te doen.
Je kunt ze doorknippen en weer {iets overlappen} aan elkaar naaien maar of dat ideaal dat betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze naar de schoenmaker brengen, die kan er misschien nieuwe leren bandjes aanzetten. Het hangt af van het model van de schoen of dit mogelijk is, maar je kunt het altijd vragen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoenmaker kan dat regelen.