Niet vaak eigenlijk. Misschien vind ik het idee van iets bepaalds niet leuk, maar ik probeer altijd het positieve er van in te zien en er uit te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Precies mijn antwoord.

Andere antwoorden (9)

Ja heel vaak, omdat ik puber ben moet ik van die rotklusjes doen en krantenwijk.. en huiswerk natuurlijk haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gebeurd me zelden, maar ik doe ook niet veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vaak helemaal geen zin om adem te halen, soms hindert die beweging de stilte in me... Dus dan doe ik dat tegen mijn zin in...
Maar ik doe niet veel tegen mijn zin is... Maar dan ook echt niet...

Een voorbeeld... Ik was graag taxichauffeur en op een moment kreeg in een zinloosgeweldsincident en toen ik merkte dat mijn baas mij totaal niet steunde en serieus nam, nam ik op dat zelfde moment op staande voet ontslag, gewoon omdat ik niet meer taxichauffeur wilde zijn vanaf dat moment... Zo doe ik dat...

Dus ik doe niet vaak iets tegen mijn zin in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind niet alles wat ik doe even leuk maar soms moet ik tussen twee kwaden kiezen en dan kies ik bij voorkeur de meest zinnige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer er heel erg op te letten om dat niet te doen. Sommige dingen moet je nou eenmaal doen, heeft te maken met respect voor anderen, maar als het kan zeg ik nee. Mijn vrije tijd is MIJN vrije tijd. Vind het best raar dat er zo moeilijk word gedaan als je gewoon eerlijk zou zeggen: nee, daar heb ik geen zin in. Lijkt wel of dat niet geaccepteerd word als reden. Terwijl ik persoonlijk vind dat dat reden genoeg is. Met als gevolg dat mensen heel veel smoezen gaan maken om maar niet te hoeven zeggen; nee, daar heb ik geen zin in. Rare gang van zaken eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, mijn huishouden, hoewel ik natuurlijk weet dat dat moet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens ergens geen zin in.. maar ik probeer er dan niet teveel aan te denken en positief te blijven. Eerst zat ik er dan heel veel aan te denken waardoor de tijd dat ik naar "'dat ene'' toeleefde ook naar werd. Maar daardoor maak je in je hoofd het gene veel groter dan het is. Daar schiet je ook niks mee op. Dus dat heb ik mezelf afgeleerd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechts 40 uur per week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee! Als ik ergens geen zin in heb, zeg ik gewoon dat ik een slechte dag heb, en niet meer kan ;-)

Serieus.... nee, ik heb geleerd om mijn energie alleen nog te gebruiken voor dingen die IK interessant, nodig, of nuttig vindt. Klinkt egoïstisch, maar noodzaak.