Voorheen gebruikte Mac de PowerPC als processor, en voor zover ik kan zien is er geen port naar die chip voorzien. Echter de nieuwere Mac's gebruiken Intel chips en ja daar zal ChromeOS gewoon op draaien (zie 2e link). Ergo dat schijnt al gelukt te zijn (zie 1e link).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac is gewoon een computer merk zoals Dell en Asus. Zolang er drivers beschikbaar worden gemaakt om jouw hardware te installeren moet alles werken. Daarbij is de OS opensource, dus als hij niet in 1 keer werkt voor MAC computers zal er vast wel een computernerd-team zijn die de software zal ombouwen.

Opensource: de code van het software is vrijgegeven en is toegestaan om aan te passen en te verbouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een oude powermac niet de intel wel