Probeer in contact te komen. Vraag eens of ze een keer met je uit wil. Dat is alvast een begin. Wees lief voor haar. Luister naar wat ze zegt (Héél belangrijk!) Behandel haar met respect. Wees hoffelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat de jongen maar denken dat hij een meisje versiert, maar meestal is de waarheid anders... Het is meestal het meisje dat zich laat versieren... Het meisje zorgt ervoor dat je jongen dat gaat doen... Ze zet zichzelf in de picture...
En wat de jongen kan doen in zo´n geval is niets anders dan totale aandacht... Totale aandacht, does the trick...
Zo is het altijd geweest en zal het ook altijd zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed punt Xinix, maar het antwoord is ook gevaarlijk omdat het impliceert dat het meisje in kwestie erom gevraagd heeft. Dat kan relevant zijn als het meisje van de toenadering niet gediend is. Het is niet de eerste keer dat van een meisje dat is lastig gevallen wordt beweerd er zelf om te hebben gevraagd. Ik ben het wel met je eens dat een vrouw op deze manier wel degelijk jongens kán beinvloeden en om de vinger kan winden. Dat is heel slim.
Wees attent, geef hier en daar een complimentje, zonder dat het slijmerig wordt, en toon interresse in haar hobby's en bezigheden.
En stel je af en toe kwetsbaar op. Meisjes houden er niet van als je heel stoer en patserig gaat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan je hier en daar een complimentje geven zonder dat 't slijmerig wordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet over alles zeggen dat het leuk is. Bijvoorbeeld niet: Goh, wat zit je haar leuk. Leuke schoenen heb je aan trouwens. Die opmerking van jou net was echt briljant. Gewoon niet te veel. Meisjes schijnen het leuk te vinden gevleid te worden.
Echt jezelf zijn, oprechte interesse in het meisje en als het wederzijds is, dan het gaat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar haar luisteren en interesse tonen. niet te veel complimentjes geven, want dan ga je overdrijven. laat haar merken dat je om haar geeft.
en zorg goed voor haar.

ik weet zeker dat het dan allemaal goed gaat!!!
(heb ervaring, dus geloof me;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als bovenstaande dingen niet helpen kun je altijd nog kettinkjes en slingers gebruiken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met slingers ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je versiert geen meisjes. Je hebt charme, aantrekkingskracht en natuurlijke intelligentie om iemand te verleiden. Dat is wel een nuance met het woord versieren alsof het om een weddenschap ging.