Hoe word ik een grappenmaker?

Ik wil graag mensen aan het lachen krijgen ^^!
Hoe kan ik geld verdienen als grappenmaker?
Hoe & waar te beginnen?

Ben er nog geen ster in, maar heb er wel "feeling" voor.
Wil graag een ster als Najib Amhali worden, maar dan voor een veel kleiner publiek. Graag tips.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (4)

Veel moppen over feynoord geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slaat toch nergens op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, geef een normaal antwoord, waar hij/zij iets aan heeft of antwoord niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk joh.. Zeker een ajacied
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een Ajax fan dus ik vind hem wel leuk
Veel naar cabaret kijken kijken wat de mensen leuk vinden.. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar voorbeelden kijken is een optie, maar ook een risico omdat je dan makkelijk 'per ongeluk' kopiëren gaat. Als je feeling hebt, dan moet het schrijven van je stuk geen probleem zijn. Vervolgens inschrijven bij open podia, waar op 1 avond een stuk of 5 beginners voorbij kunnen komen. Vermeld bij dit soort gigs duidelijk wie je bent en waar ze je op internet kunnen vinden en zet ook wat korte filmpjes op YouTube.... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
studeren in de vorm van moppenboeken