Hoe heet het liedje van de deadliest catch reclame op discovery channel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

http://deadliestcatch.ning.com/forum/topics/title-song?xg_source=activity&id=2677162:Topic:180981&page=4#comments

Hou deze site even in de gaten, ze hebben blijkbaar een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar het programma en hopen daar iets van te horen. Er is verder weinig van bekend.
Je vind er wel een deel van de tekst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gisteravond 2 uur lang op alle mogelijke manieren gezocht maar geen antwoord gevonden. Het blijkt dat er heel veel mensen zijn op verschillende fora en sites die deze vraag hebben. Op Wikipedia staat dat er zo nu en dan speciaal muziek gecomponeerd wordt door Amygdala Music en artiesten als Vinnie James, Vienna Teng, en Johnny Cash. Ik vermoed dat de muziek voor deze promo speciaal is gecomponeerd..