Bestaan er ook rosé dessertwijnen?

Tijdens de eindpresentatie van mijn patisserie-opleiding moet ik een wijn bij het dessert op bord schenken. Omdat ik een thema heb gekozen waar veel roze gebruikt wordt (Marie-Antoinette) vroeg ik me af er ook rosé dessertwijnen bestaan. Via google kon ik het niet vinden.
Mijn dessert bevat rabarber, aardbei en vanille en daar zou ik het liefst een Franse dessertwijn bij schenken.
Heb je een tip voor mij?

Alvast hartelijk dank!

Michelle

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je zou rosé-port van Croft kunnen gebruiken. Is geen dessertwijn, maar zeker gekoeld erg lekker!