hoe kan dat als je met je ogen knippert en stevig dicht houdt en daarna open doet dat je daarna zwart ziet?

ik heb dat heel vaak gehad en ik zou het wel willen weten !!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het kan zyn dat je ogen zwak zyn,je moet elke dag pompoen eten.
En je moet ook sommige groenten eten zoals tayerblad en ook vruchten.Vraag liever aan je huisarts ,ze gaan je zeggen wat voor groenten en vruchten moet eten. Soms hangt ook aan je leeftyd af ,hoe oud je bent.Dan is je ogen gezond als je pompoen eet.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is normaal, je pupillen hebben tijd nodig om bij te stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft je ogen ipv een visuele prikkel een mechanische prikkel. Door je ogen stijf dicht te doen druk je je ogen lichtelijk in. Hierdoor kan het zo zijn dat je ogen een gek signaal doorgeven, of juist geen.