Bestaat er een bedrijf dat documenten voor je uitprint?

Ik vroeg het me af, ik heb namelijk zeer veel muziekstukken op mijn computer staan, sommige daarvan zijn complete boeken: maar als ik dat uit ga printen ben ik ontzettend lang bezig, Bestaat er een bedrijf dat voor jou print? En ook bijvoorbeeld in boekvorm?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een copyshop (multicopy) kun je bestanden toemailen (of n usb of cd brengen) en dan printen zij t uit. Je kunt t soms zelfs thuis laten sturen. Je betaald er wel voor maar dan heb je ook wat (vrije tijd) Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja ik weet niet hoe zon bedrijf heet mqar due printen ook op t shirts kaartjes etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Ja dat is dus niet wat ik zoek juist ;) Alleen documenten, en niet op een shirtje ;)
Ja, dit kan je laten doen bij een copyshop of kopijwinkel. Een bekende is de Multicopy, die zit in ieder geval in de meeste universiteitssteden gevestigd maar ook online is er van alles mogelijk.