kaart van de stad op canvas doek.

ik wil graag de kaart van den bosch(een stad die mij erg lief is) op een canvas doek zetten. zonder al te veel geld uit te geven
1.waar kan ik een GROOT canvasdoek kopen en hoeveel kost dat
2.hoe krijg ik de kaart op het doek(schilderen, transferpapier plakken)
ps.het laten drukken is veel te duur

ik hoop dat iemand mij kan helpen
-x-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De Action heeft redelijk voordelige Canvas doeken.
Hoe je de kaart er het beste op krijgt... ja schilderen is in dat opzicht misschien de beste optie, maar dat is afhankelijk van je tekentalent.

Misschien dat je anders contact op kunt nemen met de Kunstacademie, misschien is er een student die voor een klein bedrag de kaart over wil schilderen voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem je een foto van kaart og afdruk canvasdoek met € 10,- korting op uw bestelling bij http://printing-1.nl/Canvas/ (kortingscode: FAM3516).