iemand een idee voor een leuk avond-bosspel voor welpen? En dan niet de standaard spelen zoals dodendestraal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik weet niet wat dodendestraal is maar een dropping is altijd heel spannend! Of spannende verhalen vertellen rondom een vuurkorf met marshmallows... Maar vuur mag vast niet in het bos ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Levend stratego :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drugssmokkelaartje, blikspuit, dierengeluidenspel, vlagverovertje vinden onze welpen altijd leuk :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij deden altijd dat de leiding op een punt stond met zak lampen en dan moesten wij zonder gezien te worden naar dat punt sluipen en als er op je geschenen word dan ben je af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry daar was ik al bang voor.