Ik snap echt niks van iTunes :( (Lees de beschrijving aub)

Kan iemand me even in hele duidelijke woorden uitleggen hoe ik een GRATIS muziekje op mijn iPod kan zetten?

Toegevoegd na 41 seconden:
Ik heb mijn iPod namelijk al een jaar en er staat nog steeds geen muziek op, omdat ik iTunes niet snap.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I tunes is en blijft ingewikkelde crap. Ik hoop dat je er met de gegeven antwoorden uit komt, maar anders zou ik je adviseren om met ienand anders even te gaan zitten prutsen.

Het beste antwoord

Open iTunes
Klik bovenaan op bestand, en dan bestand aan bibliotheek toevoegen
Zoek het liedje op dat je op je pc staat
Nu word het in iTunes geimporteerd
Sluit je iPod aan en klik op synchroniseer.
Nu word de muziek overgezet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het goed is kun je op de site van iTunes een handleiding downloaden. Hier staan ook veel handige tips in.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt! Het is me eindelijk gelukt. Alleen vind ik het moeilijk om muziek op mn Pc te zetten.

Andere antwoorden (2)

Als deze muziek al op je computer staat, moet je die selecteren en slepen naar het itunes icoontje op jetaakbalk, dan opent automatisch itunes en dan sleep je je muziek je bibliotheek in, en laat je je muis los. Dan staat het in je bibliotheek. Even ipod aansluiten en dan synchroniseerd hij het en heb je de muziek op ie ipod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er nu echt niet uitkomt met iTunes, zou je SharePod kunnen downloaden. Hiermee kun je op heel eenvoudige manier muziek op je iPod zetten en er weer afhalen.