Ik ben mijn diploma kwijt van opl. imevo doktersassistente behaald in 1973. Kan iemand me vertellen hoe ik een kopie of bewijs hiervan kan krijgen?

zoek dringend kopie of bewijs van verloren, kwijt geraakt diploma.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

Zie hier:
http://www.ib-groep.nl/particulieren/diplomas/Diploma_kwijt/diploma_kwijt.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie hulp+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjemig, hoe krijg je het gevonden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel duur zeg :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koole122: open Google, tik in: kopie diploma, de eerste 2 links zijn van fora, altijd handig als je verder niets vindt want misschien heeft iemand daar de oplossing, en de 3e link is "DUO – IB-Groep/Diploma kwijt
- 20 sept
Bent u uw diploma, certificaat of cijferlijst kwijt". Iesse siempel... En ja, het is duur, maar dan heb je wel een officieel, gewaarmerkt document.
Als je nog ergens een nummer hebt genoteerd, wat op dat diploma staat, kan je dat diploma ook opvragen bij de school waar je die opleiding hebt gevolgt dat is ook een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de administratie van de school waar je je opleiding hebt gevolgd opbellen en vragen of ze in hun archief nog info over je hebben. Als de school nog bestaat hebben ze vast nog wel gegevens van je en kunnen ze checken hoe en wat.

Maar 1973 is wel erg lang geleden. Ik weet niet in hoeverre werkgevers nog vragen naar een diploma uit die tijd. Heb je na 1973 nog meer diploma's behaald, dan zullen die waarschijnlijk meer waarde hebben voor een toekomstige werkgever, als die bij een sollicitatie jouw CV bekijkt.