Doorzoeken terwijl je het al hebt

Soms zoek je je kapot terwijl je het al in je handen hebt. Hoe kan dit?
(vanochtend heb ik naar mijn shirt lopen zoeken terwijl ik hem gewoon aan had bv)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Onoplettendheid, je signaleert niet dat je iets al aan hebt, in je handen hebt, al in je tas gedaan hebt... Dus ben je het kwijt, want je zoekt het daar waar het zou zijn als je het niet aan had, in je handen had, ingepakt had.
Soms komt het door een automatisme, ik heb weleens hopeloos naar mijn sleutels lopen zoeken - die ik al eerder - automatisch - in m'n zak gestopt had, maar dat was ik even kwijt ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeheid, verstrooidheid, drukte in je hoofd vanwege alles wat nog moet...
Niet gek, zelfs herkenbaar!