Nee!
(ligt aan je type haar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gewoon kaal scheren beste lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het is heel slecht voor je haar.
en op den duur zal je haar afbreken en zwak worden.
net zoals is gebeurd bij mijn sstiefmoeder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee maar gebruik haarmaskertjes om je haar te herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik stijl me haar elke dag anders ziet het er niet uit, maar ik stijl alleen sommige plukjes, zoals die plukjes langs je gezicht en de achterkant. Maar het ik sowieso slecht voor je haar je haar kan uitdrogen. Ik heb best eem goeie stijltang, die maakt je haar echt superzacht enzo!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar niet elke dag je haar wassen dat is echt slecht voor je haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee als je het soms doet is het niet erg maar als jw het te vaak doet is het heel slecht en gaat je haar langzaam dood