Kennen jullie goeie tattoo shops in nederland die gespecialiseerd zijn in portretten ?

Ik wil namelijk volgend jaar een portret van me moeder op me onderarm zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Claudia van Classic Ink & Mods moet erg goed zijn. Ik heb zelf (nog) geen tattoo van haar maar ben wel in de shop geweest. Haar portfolio zag er erg goed uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit wat ik heb gehoord een hele goeie vrouwelijke in Haarlem alleen een erg lange wachtrij dus als je nu rond deze tijd een afspraak kan maken kun je er volgend jaar denk ik wel terecht!

Ps ik heb een foto van mijn laatst gezette tattoo toegevoegd die heb ik bij Alpha ink gezet in Hengelo Overijssel