Hoet moet je tegen mijn vader zeggen dat je zijn vriendin niet leuk vind

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er ook een beetje aan hoe de relatie met je vader is. Zijn ze pas bij elkaar moeten jullie nog ff aan elkaar wennen. Zijn ze al langer samen dan moet je het toch accepteren en samen door één deur moeten kunnen.

Antwoorden (3)

Gewoon. Recht voor zijn raap. Dat werkt het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het een beetje tactitisch te doen, door het te onderbouwen. Waarom is zij niet leuk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst de (mogelijk)goede punten te bespreken altijd wel iets ,zeg dan dat je dat of dat wat minder vind ,.kijk ook goed of je eigen motieven wel oke zijn