Waar kan ik levende eetbare vissen kopen ?

Dank jullie wel voor de reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (4)

Bij mijn weten wordt alleen paling levend verkocht, b.v. in Amsterdam op de Albert Cuypmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je vraagt aan een visser of die vis voor je wilt vangen, en vervolgens koop je die van hem over.

bv: ik woon in frankrijk, aan een mooie rivier, en daar kan ik altijd lekker vissen, dat doe ik dan met een blinker, en dan van je regenboog forellen of bruine forellen, van 20 tot 35 cm. en dan verkoop ik die weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn speciale forelkweekvijfers waar je vis kunt vangen en ter plekke schoonmaken. Je kunt ze dan natuurlijk ook gewoon levend meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat is wel zielig, denk maar eens als dat bij jou zou gebeuren... Wat wil je liever een langzame door terwel je langzaam stikt? Of een snelle dood?
Daarom als ik een forel vang maak ik hem meteen dood.
Bij de groothandel hebben ze soms ook wel levende vissen in aquaria.