Studentenactie

Wie gaat er 12 april protesteren?? Waar is het eigenlijk? Hoelaat begint zoiets??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waarvoor? of is het ergens tegen? en hoe eindigt het en waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen de bezuinigingen op het gebied van onderwijs!! Als je studievertraging oploopt krijg je een boete van 3000 euro bijv!!!

Het beste antwoord

Ikzelf ga niet protesteren... Maar als verder antwoord op je vragen:

Wat: Demonstratie tegen bezuinigingen hoger onderwijs
Waar: Het Plein, Den Haag
Wanneer: 12 april 2011, 12-14h

Protesteer ze! :)