Kun je aan iemands uiterlijk zien of hij homosexueel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Antwoorden (8)

Ligt eraan , je hebt homoseksuele personen die zich zo laten zien dat wat voor geaardheid ze hebben maar je hebt ook personen waarbij je het niet ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, mensen zijn op hun uiterlijk niet in hokjes in te delen. Ieder mens is uniek en een ander heeft niet te bepalen waar jij bij zou kunnen horen omdat je er op een bepaalde manier uitziet. Dat is generaliseren.
Amadea
13 jaar geleden
Als hij of zij een roze driehoek op het voorhoofd heeft laten tatoeëren, dan heb je redelijke duidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft te maken met het feit dat sommigen meer vrouwelijke hormonen bezitten. Ook zijn er die "gay pride" willen uitstralen en daardoor zich overdreven "mannelijk" gedragen met snorren, leer etc. Dan heb je nog homo's die zeer onzeker zijn en zich daardoor wat opvallender gedragen. En dan de 70% waarbij het nauwelijks opvalt 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms wel en soms niet
zoals je ook niet altijd kan zien dat iemand bi of hetero is.

bij de gay pride is het nogal duidelijk te zien, maar niet elke homoseksuele persoon is daar zo duidelijk aanwezig,

ook de rest van het jaar hoef je het niet duidelijk, of zelfs helemaal niet te zien

Toegevoegd na 56 seconden:
als je geen fl#kker kan zien dan ff ctrl f5 indrukken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bijna onmogelijk om zo een twee te zien dat merk je meer aan gedrag wel hebben sommige homos zo een echt diepe v-hals
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wel.

Veel homo`s dragen leren broeken en/of kleding van het merk Diesel. Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen met een leren broek of een kledingstuk van het merk Diesel een homo is.

Had eens een homoseksuele collega en kon aan zijn manier van lopen/voortbewegen wel zien hoe zijn weekend verlopen was...

Maar misschien is dat meer uiterlijk vertoon dan hoe de betreffende persoon er uiterlijk uitziet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is "nee", al zijn er wel veel mensen die zeggen dat ze het kunnen zien.
Je hoort wel eens mensen zeggen:"kijk zijn gezicht, hij is homo." Je kan echter niet aan iemands gezicht of andere aangeboren kenmerken zien of iemand homo is natuurlijk.

Sommige mensen hebben zogenaamde typische homokenmerken zoals roze kleding, een strakke broek, overgevoeligheid etc. Dit maakt nog steeds niet iemand per definitie een homo. Je zou wel kunnen zeggen dat de kans dat die persoon homo is groter is bij iemand die dergelijke kenmerken heeft.

Tenslotte is het niet relevant om te weten of iemand homo is of niet. Veel mensen vinden dit echter wel, en roepen er maar op los en denken dit te kunnen zien. Dit is vaak uit een eigen onzekerheid.