Wat kan je het beste eten en drinken op de fiets als je aan het wielrennen bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (5)

Het beste drinken is en blijft water.
Als je niet probeert af te vallen, kan een energiereep ook goed werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij lange, intensieve inspanningen is het van belang om ook tijdens het fietsen te eten.. Er zijn speciale energierepen voor of je kunt een drankje nemen met veel suikers erin. Ook een banaan of volkorenbrood geven energie

Tijdens het sporten kun je het beste water drinken. Als je een intensieve, langdurige (langer dan 1 uur). inspanning moet leveren is het verstandig om een koolhydraatrijke sportdrank te nemen.
13 jaar geleden
Babie Pangang met witte rijst en sake'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stamppot zuurkool met een kuiltje jus, halve hema rookworst en het geheel wegspoelen met een biertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flesje Spa reine en een broodje gezond geplastificeerd