Ik kan mij niet goed concentreren op mijn leerstof, hoe verbeter ik dit?

Ik ben constant afgeleid en ben niet serieus bezig. Ik kan me niet goed conentreren etc, hoe verbeter ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ga op een kamer zitten waar de tv en radio uitstaan.
Zorg er gewoon voor dat je niet afgeleid kán worden.
Laat bijvoorbeeld ook je telefoon uit staan of laat hem ergens anders liggen.

beloon jezelf, bijvoorbeeld door te zeggen:

als ik nu echt een uurtje ga leren, ga ik daarna wat lekkers eten of wat je leuk vind.

Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet namelijk wat doelen stellen.
Je moet leren om te slagen voor school of wat dan ook.
Als je dat niet doet, haal je het misschien niet
en kun je niet de opleiding/beroep doen wat je graag wilt doen.
Dit is toch je toekomst dus doe je best!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet namelijk wat doelen stellen.
Je moet leren om te slagen voor school of wat dan ook.
Als je dat niet doet, haal je het misschien niet
en kun je niet de opleiding/beroep doen wat je graag wilt doen.
Dit is toch je toekomst dus doe je best!!!