programma om liedjes in te remixen.? Iemand een leuk ideetje wie wat waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Probeer anders Virtual DJ pro.
Je kunt nummers door middel van 'autosync' gelijk laten lopen qua beats per minute. Zo klinkt je mix altijd vloeiend.

Via het tabblad 'record' kun je dan opnemen wat je doet.
Audacity werkt geheel anders, en is misschien wel makkelijker als je bovenstaande tekst maar voor de helft begrijpt.

Link voor Virtual DJ zit in de bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar pas op, want Virtual DJ synct niet altijd even strak. Traktor is weer wat beter daarin en werkt nagenoeg hetzelfde als Virtual DJ. Succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf Traktor om live te mixen, maar kan geen setjes opnemen daarmee. Dit moet ik via Audacity doen. Jij weet blijkbaar wel een methode met Traktor?
Zou het graag horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is toch gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Officieel is Virtual DJ niet gratis, in de link zit een download van een illegale versie van het programma, en is dus gratis. Gebruik geschied natuurlijk op eigen risico
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf Traktor om live te mixen, maar kan geen setjes opnemen daarmee. Dit moet ik via Audacity doen. Jij weet blijkbaar wel een methode met Traktor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Traktor alleen ben je er niet. Je hebt een controller nodig die ook nog een paar honderd euro uit je beurs trekt. En dan heb je nog iets meer nodig dat een huis, tuin en keuken audiokaart. Ik vermoed dat dit niet de bedoeling van de vraagsteller is. Tim Frenken: Welke Traktor heb jij? De simpele kan het niet, maar veel duurdere Traktor Pro kan het wel.
Zelf gebruik ik Virtual DJ en Mixmeister.

Virtual DJ gebruik je realtime en MixMeister kan je mixen maken vooraf. Dus kan je eerst de overgangen checken alvorens het af te spelen.

Traktor heb ik geen ervaringen mee.

Tutorials kan je vinden op youtube. Er zijn zat mensen die uitleggen hoe deze programma's werken.

Veel plezier

Toegevoegd na 1 minuut:
Met mixmeister kan je wel de sets opnemen. zowel als file zijnde of rechtstreeks op cd. (icoontjes rechtsboven).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je mixmeister toevallig laten werken via de Reloop Digital Jockey?
Ik gebruikte vroeger 'Fruity Loops' ....ik denk dat die nog wel bestaan .Was een leuk vrij omvangrijk programmaatje.
u ben ik daar niet meer mee bezig.