Voorbereiden op.....

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op een sporttest? Ik heb morgen een toelatingstest van cios in goed en dat is een sporttest. Ik wil het echt heel goed presteren maar hoe bereid ik me het beste voor op zo'n sporttest ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Trainen, maar daar ben je dus al te laat voor!
Dan alleen goed slapen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed ontbijt, dat niet te zwaar valt. Verder van tevoren even een goede warming up, met rekken en strekken.

Bij veel sporttesten moet je een bepaald parcours in een bepaalde tijd afleggen. Geheim is dan vaak dat je niet te snel moet starten, omdat je het tempo dan vaak niet kan vasthouden en veel tijd verliest aan het einde. Begin dus niet overhaast, hoe gespannen je misschien ook bent.