Waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?

mijn broer vraagt dit altijd aan iedereen ben eens benieuwd naar jullie antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Het beste antwoord

Het gebouw zou op last van de brandweer/politie of een overheidsinstantie gesloten kunnen worden. Een slotje om diefstal te voorkomen is dan wel handig.

Ik heb wel eens begrepen dat het verzekeringtechnisch ook verplicht is. Dit zou je in de algemene voorwaarden van de verzekeraars op kunnen zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Voor het geval dat het personeel ziek wordt?

Of omdat ze anders meer verzekeringspremie moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat namelijk na 10 uur meestal het andere loket geopend is, waar dubbelglas zit en zo dus via het raam gekocht of afgerekend kan worden. De deur kan dan dicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om de deur dicht te doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om de overvallers op te sluiten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de hemel en de hel vol zitten met zielen komen op aarde de doden tot leven, dan is elke deur met een slot een geschenk... Het is een kleine kans, maar je kan beter voorbereid zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat anders inbrekers geen baan hebben?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
24/7 open wil niet zeggen dat het ook 24/7 bemand is, met een pinpas kan ik ook 's nachts tanken als er niemand is, en het zakje drop ligt achter die gesloten deur en kan ik pas kopen als de toko weer open is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je wel bewijs dat er een slot opzit?
neem aan dat je broer dat niet gecontroleert heeft