Hoe kwam je op www.goeievraag.nl?

Waar had je er van gehoord/gelezen? En waarom ben je hier, om kennis op te doen of om zoveel mogelijk punten te behalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vraag, die ongeveer hetzelde was, was toen verwijderd omdat deze al gesteld is/was..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Anouska
http://www.goeievraag.nl/vraag/oneens.9804

Antwoorden (16)

Deze vraag is al eerder gesteld, links boven is een zoekfunctie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem in ieder geval nog niet beantwoord.

3 weken geleden hoorde ik er ergens over. Ben eens gaan kijken en niet meer weg te slaan..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3 weken en nu al zoveel punten? woow! Dikke duim, snap sowieso niet hoe xinix en c4th aan zoveel punten komen.. poeh hej! Petje af!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat me niet echt om de punten.. Maargoed, fijn dat je trots op me bent
;-)
ik heb hem vorige keer ook niet beantwoord en dat ga ik nu wel doen, dus een belangrijke toeveging wel. Ik zag de link naar goeievraag staan en heb hem aangeklikt, en ik vond het wel leuk hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het eerst ervan gehoord toen ik via Twitter een berichtje kreeg dat goeievraag me volgde.

Een dikke week erna het volgende bericht gelezen op nu.nl
http://www.nu.nl/internet/1938106/goeievraagnl-koppelt-vragenstellers-en-kenners.html

Besloten er eens een kijkje te nemen en niet meer weg te slaan.

Ik ben hier gekomen om kennis op te doen (ondertussen ook best al veel geleerd).
Puntjes zijn leuke bijkomstigheid. Ben nu aan het sparen voor de strandvakantie, nog maar 50.000 punten te gaan geloof ik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via startpagina.nl

De startpaginadochters krijgen vanaf morgen de mogelijkheid om een gadget van goeievraag.nl op hun dochterpagina te plaatsen. Bezoekers van de dochterpagina kunnen dan direct een vraag plaatsen vanuit de dochterpagina. ik beheer ook enkele dochterpagina's en ben zeker van plan zo'n gadget te plaatsen. Om te beginnen ben ik ook maar eens hier aan de slag gegaan. Hoe dan ook, vanaf morgen zal het wel eens een stuk drukker kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha, een collega! Dan zal het wel een struk drukker worden deze week. Ik ben benieuwd naar de gadget.
Een maand geleden ongeveer hoorde ik over Goeievraag.nl via Tros Radio Online en dacht: "Dat lijkt me een site voor mij" en dat klopte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat ik iet opzocht op Google en zo via een link hier terecht ben gekomen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik was op een buikbanden website toen kreeg ik een reclame aan de linkerkant van mijn scherm.
klik en verslaafd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In nrc-handelsblad gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook via google, ik zocht iets op over het verschil tussen de nintendo ds en de dsi. En toen zag ik deze site ergens staan en klikte ik het aan om mijn eerste vraagje te stellen als gast en besloot ik toch uiteindelijk om me te registreren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lientje, ben je beschoten door de kat van Naatje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha.. Nee, ik had te veel gemalen katten(!)kruid opgesnoven en viel dus van de trap af.. =D
Het stond in de rechterbovenhoek van Web-log beginpagina. Nou is vragen stellen altijd al een hobby van mij geweest. Daarvoor gebruikte ik Aladin, een functie van de verzamelde bibliotheken. Maar er is een verschil: Aladin is veel omslachtiger, maar je krijgt wel altijd een gefundeerd antwoord. Gv is veel makkelijker en sneller, maar ... bij de antwoorden zit veel kaf. Vooral van mensen die de vraag maar half lezen en een lezing gaan geven over iets wat helemaal niet gevraagd is. Aan de andere kant is dat ook weer wel het aantrekkelijke van gv. De antwoorden zijn veel diverser, je ziet verschil van mening over zaken, en je kunt ook andere dingen vragen dan zuivere weetvragen.
O ja en de punten. Dat is een leuke bijkomstigheid. Daar doe je het niet voor. Je gaat ook geen boodschappen doen in de supermarkt alleen omdat je er spaarzegels bij krijgt. Toch?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Libelle-forum pagina stond een link.

Toegevoegd op 25-05-2009 13:02:59
Bij bepaalde vragen weet ik dat hier enkele gebruikers bij zitten die daar verstand van hebben.
Die weten en kunnen zelfs meer dan google, knippen en plakken! Hopen dat het zo blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had er een stukje over gelezen in de jongerenkrant kidsweek, en dacht meteen hé ik denk dat ik dat heel erg leuk ga vinden. En dat klopt hoor!
Ik wist niet dat er met punten gedaan werd, dus deed ik het eerst alleen voor de kennis, en om leuke weetjes te weten te komen, maar de punten zijn stiekem toch ook wel heel erg leuk. Hierna nog maar 19 punten en dan mag ik naar niveau twee :-)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kwam op goeievraag.nl omdat deze een van de sites van de dag was op startpagina.nl. Ik klikte erop en bleef hangen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag hem in de kidsweek staan (goeie krant).

Ik werd nieuwschierig en ging kijken, ik vond het leuk en registreerde mezelf. Nu blijf ik hier antwoorden en vragen stellen.

Ik vind het een goede site en is harstikke handig voor iedereen die snel iets wil weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik via Startpagina, zelfde als lichaamstaal.