Wie weet hoe je YouTube filmpjes kan downloaden met idownload pro van jokeshuffle.net

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Sorry daar kan ik je niet mee helpen maar ik kan je wel verwijzen naar zamzar.com hier plak je de link van het filmpje formaat bijv. Mp4 zet je mailadres erin en hij stuurt het naar je mail open de link van je mail en dosnload het succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dank je
ik download youtube filmpjes via een ''YouTube to iPod Converter''. Als ik alleen de muziek wil gebruik ik ''YouTube to MP3 Converter''. De Ipod converter is overigens niet alleen maar voor de Ipod. Ik download daarmee filmpjes voor mijn telefoon (LG, alcatel; de filmpjes kunnen op alle telefoons)