Is logistiek en economie een leuke studie die je kan aanraden?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik die studie wil gaan volgen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De bacheloropleiding Logistiek en Economie is gericht op goederen-, informatie- en geldstromen in en tussen organisaties. Je leert deze stromen beheersen, optimaliseren en bewaken. Daarbij komen onderwerpen als inkoop, aanvoer, inslag, opslag, overslag, voorraadbeheer, productieplanning, orderverwerking, expeditie en goederendistributie aan de orde. Je vergroot je economisch-technische inzichten en ontwikkelt je organisatorische en communicatieve vaardigheden en managementvaardigheden. Na de opleiding kun je aan de slag op de arbeidsmarkt of kies je voor een masteropleiding.

Het lijkt me goed eens wat opendagen te bezoeken. Je kunt uiteraard ook altijd ondersteuning vragen van je omgeving of een studiekeuze adviseur. Succes !