weet iemand hoe je divxfilms op dvd kan zetten zodat je ze kan kijken via dvdspeler?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Divx. Oftewel beter bekend als films met een .avi extensie. Deze kun je eenvoudig op DVD branden, alleen het probleem is dat het vaak alleen op de desktop wilt afspelen en niet zoals je wilt op een stand alone DVD speler. Maar hier hebben we wel een programma voor genaamd "ConvertXtoDVD". Eerst zul je film het maakt niet uit welke extensie we nemen als voorbeeld .avi. Deze moet je dan eerst met ConvertXtoDVD converten naar DVD5 formaat daarna kun je deze automatisch branden op een DVD zodat je het op een dvdspeler kunt afspelen Het converten neemt het meeste tijd in beslag, zeker zo'n 50 minuten alhoewel dat grotendeels aan je desktop ligt, het branden zelf is zo gebeurd.

Als je er niet uit komt laat het me maar weten.
De eerste link is de download, de tweede een kleine handleiding, maar het wijst allemaal voorzich hoop ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je die avi-films gewoon als data in Toast branden. Zo doe ik dat in ieder geval.
gewoon de files branden die ge hebt op nen data dvd, divx speler gaat u menu geven en gij kiest dan welke film ge wilt zien! neemt anders eerst nen dvd+-rw als test