Sukkel, idioot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk: zak bestemd voor de 'douche' waar je je vagina mee schoonmaakt. Je kunt wel begrijpen dat dit niet gauw positief wordt gebruikt. Ergo, sukkel of kneus is aardig toepasselijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euh... Mijn generatie verstaat onder een douchebag een grote zwarte platic zak die je gevuld met water aan een boom hangt als je kampeert. De zon verwarmt t water, en dan kun jij daarna onder die zak warm douchen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een douchebag is het Engelse voor 'vaginale douche' (zo'n geval waarmee een vrouw de vagina inwendig kan schoonspoelen), maar wordt tegenwoordig vooral door Amerikanen gebruikt als scheldwoord: sukkel, stommeling, eikel, domkop, klojo.

Toegevoegd na 22 seconden:
* Engelse WOORD voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
letterlijk: douchezak
maar zoals het wordt gebruikt; meer als: eikel,sukkel,klojo enz.