ik wil een tattoo met de naam van me vriend, maar ben 15, hij is 18, kan hij dan toestemming geven

Want van mn ouders mag het niet

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar ik kan toch zeggen dat hij me broer is ofzo

Weet jij het antwoord?

/2500

Luister naar je ouders meissie, een tattoo zit op je huid voor de rest van je leven! Je bent nog zo jong, er kan zoveel gebeuren waardoor je relatie stukloopt en dan krijg je toch een spijt. Hoe leuk en lief je vriend ook is! Als hij jou net zo leuk vind is het toch helemaal niet nodig dat op je lijf te prikken? Dat weet je zo ook al!

Ik zou als ik jouw was maar plakplaatjes op je arm plakken. Misschien kun je ook letter plakkers kopen? Dat is goedkoper en veiliger dan echt laten tatoeëren.

Meissie, tattoos zijn voor het leven en ik heb er genoeg. Er zijn een paar gouden regels bij tattoeages en deze is voor jou belangrijk: Alleen de naam van je kinderen of je moeder (ouders) tattoeren. Alle andere relaties zijn vergankelijk, jouw tattoo niet. Hier krijg je spijt van!!!! En trouwens, krijg je niet het idee dat je fout bezig bent als je hierover moet liegen?

je zal toch de keuze van je ouders moeten respecteren. Je bent 15 , je hebt toestemming nodig van je ouders , je vriend kan geen toestemming geven , en stel hij zou het wel kunnen , dan heb je zo ruzie met je ouders. Je bent flink aan het puberen want je gaat dwars tegen je ouders in , maar die laten je dit niet doen omdat ze er met de hoogstwaarschijnlijke goeie redenen tegen zijn Respecteer het antwoord van je ouders, en als je 18 bent en je hebt nog steeds met je vriend , kan je toch altijd nog de tattoo laten zetten Maar mag ik is vragen hoe lang je al een relatie hebt ,want een naam van je partner neerzetten doe je niet zomaar en snel.

Nee mag niet. Andersom wel uiteraard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100