Huid/Hand.

Hoe kan je et snelst je huid op je hand laten groeien?
Ik beet een hele lange tijd men huid eraf langs m'n nagels en al.
Dus aub help me hoe kan ik het snelst late groeien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Zeker zo lekker brandend gevoel nu he,
Heb ik ook 3x gehad iedergeval dat gwn knalroud was van het bijten.
Je kan het beste gewoon schoonhouden en van afblijven zo weinig mogelijk aan raken en zoals gewoonlijk help rusten ook

Veel succes geef het 2/3 weekjes de tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een handcreme tegen kloven, dan wordt je huid minder hard en vellerig op de plekken waar je zo lang gebeten hebt, en dan groeit het makkelijker dicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je huid niet sneller laten groeien. Probeer er vanaf te blijven, vet je handen elke dag goed in (ook die randen langs de nagels, zodat die soepel blijven) en geef het de tijd.