Hoe kun je op een iPhone je cijfers als leerling zien op magister?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hier ook wil heeel graag me cijfers kijken op magister maar dat moet dan thuis omdat op school alles zo sloom is :(

Antwoorden (3)

Volgens schoolmaster (maker magister) komt er binnenkort een iPhone app, wanneer precies moet je me niet vragen...
Wat je wel evt. zou kunnen doen is op je school vragen of ze de oude versie (zonder Silverlight) online zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waneer precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm vorig jaar zou die zo genaamd
Komen dit jaar ook niet dus ik denk als jij je diploma hebt gehaald :)
Dat kan nog niet op dit moment
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tik in bij de appstore imaestro, en daar bij de reacties. Dat is een soort smeekforum geworden en daar geven ze misschien prijs wanneer dat ie uitkomt, dus ga smeken