Als je gaat scheiden maar nog wel getrouwd ben en je hebt sex met een ander gehad , ben je dan vreemd gegaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heet dat spul ook al weer, bovenin je hoofd, twee van die walnootvormige dingen maar dan grijs en een stuk groter, en wat deed een mens er ook al weer mee?

Antwoorden (3)

Officieel wwel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juridisch wel , maar gevoelsmatig en verstandelijk niet . Als je zwanger wordt moet wel uitgezocht worden wie de vader is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, natuurlijk niet. Er mag juridisch nog sprake zijn van een relatie, emotioneel allang niet meer.