Mp3 cd of audio

Mijn vriend heeft een mercedes c klasse cdi 2.0 met een standaard cd speler erin. Ik wil graag een cd maken en nou weet ik niet of ik een audio cd moet maken of een mp3-cd. Ik had er al een gemaakt maar Dat was een gegevens -cd of -dvd dmv ITunes. Nu wil ik er weer 1 maken ook met iTunes, iemand idee welke ik moet doen?

Zelf denk ik aan een audio-cd maar weet het niet zeker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit welk bouwjaar is de auto? Dan is makkelijker na te gaan wat voor radio erin zit...

Het beste antwoord

De meeste standaard cd-spelers ondersteunen geen mp3 files. Ik zou een gewone audio cd maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn limiet aan antw geven is op.. Dus vndaar dat ik via reactir antw geef het alles beste is dat je een cd speler neem met een usb aansluiting. Dan kan je alles (mp3) usb sticks en dat soort dingen gebruiken hoef je ook niet steedscd's te branden