Hoe download je gewoon op een website gratis de nieuwste films die je dan op je computer kan kijken?

Makkelijk en simpel
Heb eigenlijk nog steeds geen antwoord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Downliad en installeer vuze. Dat vindt je door gewoon te googlen.
Dan ga je naar www.isohunt.com, toets bij search de gewenste film. Klik die aan, klik op downluad.
Hij zet em automatisch in vuze.
Wel even kijken waar vuza em op je pc zet.
Beetje oefenen en t zal je lukken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google op ond films daar heb je oudere en nieuwe films met nederlandse ondertitelng
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan makkelijk via deze site: http://stagevu.com/index
Je kunt ze online kijken, maar ook downloaden.
13 jaar geleden
www.movie25.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
.nl moet .com zijn sorry