wat is een zeekakkelobbes

was eens met mijn moeder op het strand kwamen daar een verende bult tegen waar we op gingen springen (waarschijnlijk een dood beest, zeehond of dolfijn..) wij dachten een matras..ging heel erg stinken dus...en noemden het voor de gein een zeekakkelobbes..maar het blijkt echt te bestaan volgens mij...maar wat weet ik niet precies...

Toegevoegd na 1 uur:
ik was toentertijds ongeveer een jaar of 7 inmiddels 34 jaar..is toch geen toeval dat twee personen eenzelfde benaming voor iets geven wat niet bestaat???dus ik denk niet dat het fantasie is!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.3K

Antwoorden (3)

Een zeekakkelobbes is ook wel een boek
geschreven door Juanita Stachowitz in 2006/2007.
Het boek bestaat uit 14 korte verhaaltjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is een groot geheim, maar lees de verhalenbundel en u zult weten:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's een heel leuk fantasiebeest.