Mijn muis wordt soms een teken van dat er boven een pijl is en onder een pijl en dan rechts en links ook een pijl(lees onder verder)

ik wil die pijlen terug zetten namelijk sommige sites van mij zijn daardoor verkleind en ik wil het vergroten ,hoe kan ik dus die vorm van tekens weer terug laten zetten die van de pijlen?
Om dus die site weer te vergroten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (1)

Als je op je toetsenbord de control-toets (Ctrl) ingedrukt houdt en met het wieltje van je muis naar boven 'scrolled' dan wordt de site weer vergroot. Dit werkt bij mijn eigen weten voor zowel Internet Explorer als Firefox

Toegevoegd na 2 minuten:
Het teken waar je het over hebt krijg je als je de scroll toets indrukt in plaats van er mee scrolled.