Kan je wanneer je iPhone een update heeft gedaan deze weer terug zetten naar de vorige

Vandeweek heb ik de update gedaan van mijn iPhone. Maar sinds gister geeft mijn telefoon steeds meldingen dat accessoire niet geoptimaliseerd is voor de iPhone en nog vervelender mijn geluid doet het niet meer of heel soms ( met koptelefoon hoor je het wel gewoon ) ligt dit aan de update en hebben meer mensen er last van of ligt het eraan dat mijn iPhone plotseling een beetje gaat overlijden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Misschien proberen je reservekopie terug zetten? En dan de update opnieuw proberen?