Hoe laat ik een boodschap achter op een Nokia N95?

Ik wil dat als er iemand belt op mijn Nokia N95, dat deze persoon gelijk een boodschap krijgt, waarin ik bv zegt dat hij/zij een ander nummer moet bellen. Is dit mogelijk en zo ja, hoe moet ik dit doen en hoe kan ik het dan weer uitschakelen als ik geen gebruik meer wil maken van deze boodschap.
Ik heb dus geen gebruiksaanwijzing.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Heb in de telefoon een simkaart zitten?
Zo ja dan kan het!
Bel 1233 en volg de instructies!!
Dit is je voicemail en die werkt voor alle teleco bedrijven (T-mobile,KPN Vodafone ) hetzelfde. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
letwel op. Je voicemai aan laten staan danwel afluisteren kost GELD.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld doet niet ter zake. Het is me inmiddels gelukt. Bedankt.