Weet iemand een programma waarop een computer stem mijn eigen in getypte teksten voor mij voor leest?

ik kreeg vandaag huiswerk op van de musical we hebben een dag voor scene 3 en 4. ik moet in mijn tekst tegen iemand anders praten. alleen mogen we de teksten niet aan je ouders verklappen. weet iemand een progamma die op jou aangegeven tekst (of met een klik ) de tekst voor leest die jij wilt?
bedankt xxx

Toegevoegd na 1 minuut:
regel 5 * tijd .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je een apple hebt zit het er standaard in gebouwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar fluency.nl gaat kan je een tekst intypen die vervolgens door een door jou gekozen stem wordt voorgelezen (gratis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste programma die ik ken is Spraakherkenning van Dragon NaturallySpeaking Premium. Deze is zeer uitgebreid je kan zowel spreken die zich omzet naar tekst en je kan tekst laten aflezen dit kan zowel op het internet als op word bestand enz . Dit is een totaal prachtig pakket. Zie link

Groetjes Ritchie