Geef je iemand iets als diegene belijdenis doet, en zo ja wat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Ja, dat kan heel goed, maar het moet dan wel iets met die belijdenis te maken hebben. B.v. een boek over geloof, religie of bijbeluitleg. Een doos bonbons of bos bloemen is minder gebruikelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, je moet niveau 2 zijn om te stemmen
virtueel +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel. Dat is aardig en een virtueel +je is ook leuk.
Snel naar nivo 2 en dat echte plusje houd ik van je tegoed :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik denk dat ik op zoek ga naar een boek! Ik was eerst van plan een bos bloemen te kopen, dus je hebt me behoed voor een blunder ;))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vera, graag gedaan!
Een echte blunder is het niet hoor, een bos bloemen.
Ze zullen heus wel weten, dat je zoiets met de beste bedoelingen doet. Een boek of iets wat er rechtstreeks mee te maken heeft, is alleen wat meer op zijn plaats.
Succes!

Andere antwoorden (2)

Je zou bv een kettinkje met een kruisje eraan kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kruisje moet ze maar niet doen, vinden ze niet zo gepast in die kringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik iets gemist?
Iets dat blijvend kan herinneren aan de dag waarop iemand belijdenis doet is bijvoorbeeld een beker met daarin de datum gegraveerd en bijvoorbeeld een verwijzing naar de motivatie van de belijdenis.