Hoe verplaats ik foto's op mijn ipod

Ik heb foto's in de map bewaarde foto's staat maar wil ze naar fotobibliotheek hebben hoe verplaats ik ze

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je je iPod aansluit op de computer komt er meestal zo'n schermpje op poppen. Hier klik je aan bedraden openen en dan staan de foto's op e computer en kan je ze dus ook in iTunes zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een snoertje kan je hem aan de computer doen en dan kan je ze overzetten