Ik heb een Internet Dongel gekocht op marktplaats! En die verkoper heeft het verzonden,en ik heb het nu.Maar het probleem is hij is gewoon kapot!

wat moet ik nu doen want hij vraagt heel de tijd je moet het nog betalen!

wie weet een oplossing?

Toegevoegd na 37 seconden:
want ik heb die dongel gelukkig nog niet betaald!

maar wat nu!?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Terug sturen, en zeggen dat ie niet functioneert. Dus je wilt m niet hebben en je betaalt er ook niet voor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut de beste oplossing +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed man!, daar had ik tenminsten wat aan!

Andere antwoorden (1)

Stuur de dongel retour en zorg dat je een verzendbewijsje krijgt, dus op het postkantoor terug sturen, dan mail je deze meneer dat je hem terug hebt gestuurd omdat hij stuk was, bewaar het verzonden mailtje goed print het uit voor jezelf zodat je altijd bewijs hebt, maak een copietje van het verzendbewijs van het postkantoor en bewaar de orginele altijd voor jezelf nooit opsturen of weggooien dat is je bewijs dat je het hebt teruggestuurd ,mochten er ooit problemen van komen dan heb je alle bewijsjes dat je het netjes hebt teruggestuurd.
En natuurlijk niet betalen anders ben je je geld kwijt.

Succes karin