Klopt het dat je met citroen je wenkbrauwen lichter kan maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (2)

Dat klopt zeker. Het zuur zorgt voor een lichtere kleur. Het werkt ook op je 'gewone' haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee dankjewel!!
Maakt de zoort citroen nog uit ? Bijf. Limoen of gewone?
ja klopt kamille werkt ook goed! je kan met citroen/kamille al je haar bleken ook je benen en armen enzo. je hebt ook speciale sprays enz. voor je wenkbrauwen (bij de drogist)