hoe heet het als je alleen maar 9 of 10nen haalt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan ben je een wijs persoon!

Nerd ;-) miscien ofso

Goed bezig? Haha geen idee hoe het genoemd wordt wanneer je dit tijdens de opleiding behaalt, maar wanneer je slaagt/afstudeert met alle cijfers hoger dan 8 op je cijferlijst ben je cum laude geslaagd. Op jet voortgezet geldt dit alleen wanneer je een vwo-leerling bent. Mischien op een te laag niveau gezet?

Dan slaag je met sera cum laude.

Dan ben je een slimmert

haha, ik ben er zelf een, maar heb geen idee hoe je dit noemt nerd vind ik een beetje denigrerend maar ik zit niet op een te laag niveau, want ik zit in 2 gymnasium ;) Toegevoegd na 16 uur: maar ik denk iets van 'een goede leerling', ofzo

Dan ben je een bolleboos of een uitblinker!

Heel verstandig en vol ambitie!

briljant! hopenlijk is deze persoon dan niet teleurgesteld als er eens een 6 of en 7 tussen zit. Wat ook nog een mooie voldoende is trouwens...

Dat noem je Braaf.

saboteur ? iemand die de leerkrachten heeft bewerkt? een smartass, of bolleboos, of iemand die een opleiding volgt die eigenlijk te laag is kan ook natuurlijk.

Strever/Streber, Nerd/Nurd ...

eerlijk gezegd hangt het van je uiterlijk af denk ik stuudje als lichte belediging en beetje jaloezie en als je er goed uit ziet wat dat is weet ik niet zeg maar veel vrienden anders gewoon vet hard nerd maar dat maakt toch ook helemaal niks uit mijn vriend noem ik ook altijd stuudje maar dat is gewoon een grapje hij haalt ook altijd 10 het komt vooral uit jaloezie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100