Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je het snelst van keelpijn af?

Ik ga binnenkort op vakantie maar ik weet niet zo goed hoe ik het snelst van mijn keelpijn af kan komen?

En hoelang kan het duren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Strepsils gewoon toch? Bij de apotheek hebben ze ook zwaardere, die verdoven ;) die vind ik altijd wel prettig. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trachitol. Bij elk drogist verkrijgbaar. Het verdooft en ontsmet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mond en keel spoelen met een honingdrank wil ook wel helpen, zoals honing in de thee b.v. Als je dat combineert met de keeltabletten, dan moet het met een paar dagen over zijn.
Fijne vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gorgelen met paracetamol!!!
(de dokters assistente adviseerde me dat jaren geleden en als ik keelpijn hebt doe ik het nog steeds!)

Het is misschien echt heel vies, maar het helpt echt super super goed!!!
Als je 2 paracetamol hebt gegorgeld merk je ook echt al verschil! En het verdoofd ook een beetje dus je merkt dan ook minder van je keelpijn... Als je nu echt heftige keelpijn hebt en je dat dat nu smorgens, smiddags en savonds dan is de kans groot dat je er morgen al een stuk minder last van hebt. (2 paracetamol per keer en dan die je ze in een glas waar voor ongeveer 4slokken water in zit)


Je doet het waarschijnlijk toch niet, want alle mensen waar ik het tegen zeg verklaren me voor gek, omdat het zo vies is... Maar toch succes =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding