waarom kan ik geen muziek op mijn samsung star mini zetten?

ik heb al een kabeltje. heb mijn instellingen al op massaopslag gezet en nog kan ik mijn muziek er niet op krijgen weet iemand hoe dat moet? A.U.B. help mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

heb je wel genoeg ruimte om de muziek op te slaan. Bij mij werkt mp3 nl wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst software downloaden en dan je telefoon op Samsung kies zetten programma heet : samsung kies
Tik bij Google in downloaden Samsung kies eventueel je type gsm erbij zetten
Had ik eerst ook maar nu doet hij het perfect!