Dat 'elk weekend gratis internet op je mobiel' van Hi, werkt dat echt en zitten daar geen kosten aan verbonden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja, dit werkt echt.
Nee. er zijn geen kosten aan verbonden.
Hi hoopt met deze actie natuurlijk wel om jou over de streep te kunnen trekken om hier een abo voor af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee tuurlijk werkt dat niet, het Internet is ontzettend traag en je hebt maar een beperkt limiet, dus trap niet in die oplichters van Hi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bij mij werkt het niet want als ik dat probeer krijg ik te horen, uw mobile telefoon is hiervoor niet geschikt.
Dus voor mij is het een nep aanbieding.