Waarom zijn mijn gegevens uit het telefoonboek verwijderd zonder kennisgeving ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Vraag het na bij de uitgever van het telefoonboek. Het kan domweg een foutje zijn, of er kan iets anders aan de hand zijn, maar de uitgever kan het je vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook : dan heeft jou provider vergeten jou weer aan te melden bij het telefoonboek .
Even een belletje plegen naar jou provider en je staat er volgend jaar er weer in .